De beste ondersteuning voor echtscheidingsmediators

De meest efficiënte en klantvriendelijke ondersteuning. Omdat een echtscheiding op zich al lastig genoeg is.

In 10 stappen naar Online Mediation

  1. Je vraagt een account aan via het aanmeldformulier en geeft akkoord voor incasso, de algemene voorwaarden en ons privacybeleid.
  2. De eerste maand is gratis. Als je binnen die maand toch besluit dat het niet voor je werkt, mag je gewoon opzeggen. Daarna incasseren wij maandelijks het licentiebedrag van 100 euro per account. Het account is maandelijks opzegbaar. Na opzegging worden gegevens conform AVG uit het systeem verwijderd.
  3. Je ontvangt een activatie-link en kunt direct starten. De url naar jouw omgeving bestaat uit jouw bedrijfsnaam.mediationportaal.nl. De omgeving is in jouw stijl weergegeven, voor jezelf en voor je klanten
  4. Eventueel kun jij hier collega's opvoeren, die een eigen activatie voor een account op hun naam ontvangen. Voor hen gelden dezelfde voorwaarden.
  5. Je betaalt 100 euro per maand voor een licentie op jouw naam Je vult gegevens van jouw klanten in in het CRM. Optioneel kunnen deze uit het contactformulier van jouw website worden ingelezen. Zie daarvoor deze [api-instructie](https://strapi.mediation-platform.nl/uploads/Mediation_platform_Api_contactformulier_beschrijving_ab1192eb90.pdf). De gegevens uit het contactformulier wordt in het CRM opgenomen en wordt een taak voor jou klaargezet om contact op te nemen
  6. Als jouw klanten akkoord gaan met jouw dienstverlening, maak je een dossier aan en activeert voor beide partijen de omgeving. Beide klanten ontvangen hierop een uitnodiging om hun omgeving te activeren
  7. In de klantomgeving ontvangen de partijen een taak om de voor de scheiding benodigde stukken te uploaden en zien zij een ‘trambaan’ met haltes' in het proces die samen met jou wordt doorlopen. Er is er een 'Vraag en Antwoord' module waarin jij en partijen kunnen communiceren en samenwerken
  8. Templates worden gevoed met velden uit het systeem, waarmee handmatig opmaken van de documenten grotendeels niet meer nodig is. Je kunt ze wel aanpassen. Als mediator blijf je zelf verantwoordelijk voor de juistheid van jouw documenten.
  9. Na behandeling van het dossier worden convenant en eventueel ouderschapsplan definitief gemaakt. Je kunt een advocaat ook toegang tot het dossier geven, als hij/zij hiertoe een licentie heeft ontvangen via jou
  10. Het dossier wordt afgesloten en kan optioneel door klanten ingezien worden. Zie voor meer uitgebreide informatie deze handleiding

Tarieven

  • Het recht om de applicatie te gebruiken voor het doel van scheidingsmediation
  • Support bij issues of vragen via de mijn.synflows.com portal, waarvoor jij na aanmelding wordt uitgenodigd.
  • Service, waarbij een uptime van 99,8% is gewaarborgd en een dagelijkse backup van gegevens wordt gemaakt (die vanuit AVG na 7 dagen automatisch wordt geleegd, maar waarborgt dat data niet onbedoeld verloren gaat).
  • Doorontwikkeling van het Mediationportaal. Mediators die gebruik maken van de oplossing, kunnen via het formulier 'wensen' op de portal van Synflows ideeën aanleveren en via een Change Advisory Board meestemmen over mogelijke doorontwikkeling.
  • Up to date templates via Juridische ondersteuning en genoemde Change Advisory Board.
  • Het Mediationportaal wordt conform status op moment van het sluiten van de overeenkomst as-is geaccepteerd.