Het traject opgedeeld in overzichtelijke thema's

Alle gegevens omtrent de situatie tijdens de relatie als ook de afspraken rondom de beëindiging ervan zijn opgedeeld in overzichtelijke thema's.

Convenant en Ouderschapsplan in een handomdraai

Juridische documenten als Convenant en Ouderschapsplan worden automatisch opgesteld aan de hand van het type relatie, wel of geen kinderen en neemt alle gegevens automatisch in het template over. U hoeft niet meer te selecteren en te knippen plakken.

Veilige omgeving voor de partijen en u als mediator

Alle gegevens, gesprekken en vastgelegde beslissingen zijn inzichtelijk voor alle partijen binnen een beveiligde omgeving opgenomen. Beide partijen hebben gelijktijdig inzicht in dezelfde informatie en informatie.

Processtappen

Via een trambaan is inzichtelijk in welke fase een mediation-traject zich bevindt.

Documenten uploaden

Aan de hand van het type relatie en gegevens van de klanten als type dienstverband zijn documenten nodig. Deze worden bij het betreffende thema opgevraagd. Als de klanten deze uploaden, zijn ze direct voor u beschikbaar.

Mis niets meer door taken en reminders

Je kunt taken toewijzen aan uzelf of uw klanten waarbij u optioneel deadlines kunt instellen. Het platform maakt op de juiste momenten automatisch taken of reminders aan zodat u proactief wordt meegenomen in het proces. Bij nieuwe berichten of geuploade documenten wordt u genotificeerd.

Vragen en Conversaties

Communiceer makkelijk en transparant met uw klanten. Stel vragen en deel documenten uit het dossier. Uploads van uw klanten vindt u makkelijk weer terug. Alles wordt netjes vastgelegd en is altijd inzichtelijk voor alle betrokkenen.